Bloggen ersätter dagboken - är det bra?

Jag har bestämt mig för att låta bloggen ersätta dagboken på hemsidan, och länkar till bloggen från hemsidan. Det blir förstås lite annorlunda, och kanske finns en risk att historiken inte blir så tydlig. Känns lite konstigt efter alla dessa år. Så därför är jag nyfiken på vad du tycker om detta! Kommentera gärna!
Jag hoppas förstås att det ska leda till lite mer aktivitet och respons, och förhoppningsvis att jag blir flitigare med inläggen. Gästboken har inte haft ett enda inlägg på över ett år, så den ryker nu. men finns det risker med att inte ha allt sparat i sin egen dator, och spelar det i så fall roll? Eller är reklamen störande?
 
Hellvi (på bilden) och jag ser fram emot era tankar. Hemsidan blir förstås kvar med all sin information.
3 kommentarer
Malin

Jag tycker att det blir toppen med bloggen! Bra att det kommer upp en liten blänkare på FB när du uppdaterat så kan man svänga förbi på en gång :) Det är smidigt att uppdatera, går ju göra i stort sett när man vill och man behöver ju inte sitta hemma vid datorn. Så jag tycker att det blir toppen med din blogg!
Med vänlig hälsning,
Malin

Svar: Tack!
stuterikry.blogg.se

Christina

Jag tycker att det blir jättebra med en blogg som komplement till er hemsida!
Lättare att uppdatera lite nästan varje dag och att lägga upp bilder till inläggen.
Alt hålls mer aktuellt tycker jag och att länka till fb när man uppdaterat är bra! Då ser många att det är skrivet ett nytt inlägg :-)!
Gott Nytt 2015 till hela Stuteri Kry!

Svar: Tack, och tack detsamma!
stuterikry.blogg.se

Ellinor Karlström

Jag föredrar helt klart bloggen. Läser mycket från mobilen och då får jag krångla en massa för att läsa på hemsidan. :-( Men nu måste jag läsa ikapp mig! :-)

Svar: Tack för den aspekten! Ska försöka ge dig mycket att läsa, men ju mer som händer ju mindre tid att skriva! idag har jag dock också städat hemsidan lite och fått ut Hassles kritik mm. Så välkommen till båda!
stuterikry.blogg.se