Lycka till Hassle!

Idag flyttar Hassle till sitt nya hem i Norrbotten. Vi är glada att han har hittat en ny ägare som känns rätt och bra, och vi hoppas att de ska trivas riktigt bra ihop. Jag hoppas att jag så småningom ska återse honom, och redan nästa vår har jag en avkomma till honom, om allt går bra.Vi önskar honom en bra resa, och ett långt och bra hästliv, där han förhoppningsvis ska bli både en duktig brukshäst och en fin avelshäst. När han nu åker är fyra av årets fem betäckta ston konstaterade dräktiga, och den femte nyss betäckt.
 
Han har utvecklats mycket och jag tycker han är jättefin. Han har alltid varit vacker, men jag tycker att han är finare än någonsin. Ändå tror och hoppas jag att han ska utvecklas lite till. Jag passade på att ta lite bilder i måndags. Det var inte så lätt bland alla flugor och andra störningsmoment, men här är några av uppställningsbilderna. Vilken tycker du är bäst?
 
 
 
 
 
3 kommentarer
Anonym

Lycka till! Så otroligt fin...

Svar: Tack!
stuterikry.blogg.se

Gerd

Lycka till Hassle och nya ägaren!
Hoppas också på ett fint föl nästa vår.

Svar: Tack! Ja, vi hoppas på fem fina Hassle-föl nästa år!
stuterikry.blogg.se

Desireé Pettersson

Nr 2 eller sista tycker jag är bäst. Lycka till!

Svar: Tack!
stuterikry.blogg.se