Lite statistik

 
 
Tack alla ni som läser, delar, kommenterar och gillar mina blogginlägg! Jag har nu bloggat i tre månader, och det har varit mycket roligare än jag hade trott. Därför har det också blivit många fler inlägg än jag hade som ambition - hela 103 hittills. Några dagar har jag missat, men vissa har det å andra sidan blivit två, så snittet är strax över ett inlägg per dag.
 
Och det är förstås tack vare er! Det är ni som ger mig inspirationen att skriva vidare, och ofta också uppslag om vad jag ska skriva nästa gång. Allt passar förstås inte alla, och det är inget konstigt med det. För att hinna och orka få ut inläggen så är de inte heller särskilt bearbetade, utan skrivna rakt ur hjärtat och sen ut i cyberrymden. Hoppas att ni har överseende med att det ibland slinker med något skrivfel. Har ni idéer eller synpunkter får ni förstås gärna höra av er.
 
Rekordet hittills är 1792 sidvisningar på ett dygn och nästan 1500 unika besökare. Flest besök är det alltid på helgerna - antagligen för att ni har bättre tid att läsa och jag har bättre tid att skriva. På senare tid brukar det vara från knappt hundra till över 300 besökare en vanlig vardag och runt 1000 varje dag under helgen. Fantastiskt roligt tycker jag! Jag var rätt nöjd redan när det var 300 en helg i början.
 
Nu närmar sig våren, och det kommer inte att vara lika roligt att sitta vid datorn som när det är grått och blåsigt ute. Så vi får se hur flitig jag är framöver, men så länge ni hänger med så gör nog jag det också :-)
 
 
0 kommentarer