Tre av fyra

Idag är det dags för den årliga fototävlingen i Tranås. De tre olika klasserna är energi, musik och fritt tema. Jag brukar alltid skicka in i samtliga tre klasser, men i år fick det bli två. I musik tyckte jag inte att jag hade någon bild som passade.
 
Ja, jag var lite tveksam om jag hade något alls från början. Men kikade lite bland årets bilder och valde två till varje klass, och det var max vad man fick skicka in. Jag har fått besked om att tre av bilderna kom med. Vilka tre det är får jag se idag.
 
Jag har inga förväntningar om att få priser. Det har jag aldrig fått, men att få med tre av fyra inskickade till final är jag väldigt nöjd med. Jag har varit med varje år sedan 2012 och alltid fått med minst en bild. Jag vet att det finns väldigt skickliga fotografer som är med och tävlar, så jag är glad att få komma med i finalen, bland de utställda bilderna. Och så brukar det vara roligt att gå och titta på alla de fina fotografierna.
 
De fyra som jag skickade in (varav tre alltså gick vidare) är dessa. Vilken är din favorit?
 
 
1 kommentar
Ellen

Bild nr 1 är min favvo!

Svar: Tack! Det var alla utom tvåan med bruna ponnyn som kom med.
Helena