Stiligt!

Jag visste det redan innan. Ändå blev jag glad när jag fick se reportaget. Och minst lika glad när flera av mina vänner skickade meddelande och undrade om jag sett.
 
Jodå, visst hade jag sett att Humira Kry var med i reportaget i Häst & ryttare tillsammans med sin ägare och ryttare Christina Nord. De hade blivit tillfrågade att vara med till fotograferingen tillsammans med ett annat eipage, och när man ser bilderna blir man så glad!
 
Stiliga är de! Humira välputsad och passar så fint ihop med Christina. Och så de snälla ögonen och vackra huvudet - snygg är hon! Ingen slump att hon fått massor med poäng mer än en gång. Tävlat ända upp till SM (lätt A dressyr) har de gjort, och dessutom en trygg kompis på uteritter.
 
Jag tror att Humira är lika personlig och klok som både sin mamma Muska och sin helbror Hangvar Kry, och det känns fint att hon får vara med och göra reklam så här. Christina köpte henne som föl, och har haft henne sedan dess. 
 
Jag har förresten också både ridit digital träning (online) och träningstävling i dressyr för Catrin, så hon har träffat på Humiras lillasyster (halvsyster då) Aska med. Hon fick mig att upptäcka desss möjligheter. Nu säger jag grattis till utmärkelsen och kul att Humira fick vara med!
 
 
1 kommentar
Tess

Wooow 😍

Svar: 🥰
stuterikry.blogg.se