Kolla domaren!

På utställning är det förstås hästarnas utseende och rörelser som är i fokus. När jag dömde ponnyutställning i Vara för några veckor sedan satt Ella vid ringside och följde bedömningarna. Hon passade på att ta lite bilder, och förutom att det fanns bilder på fina ponnyer av olika raser, så kunde jag inte låta bli att skratta när jag såg stilstudien av mig i ringen.
Så jag bjuder på det och låter er ta del av några av bilderna också. Det är ju aldrig så kul att se sig själv, men jag kan i varje fall konstatera att jag ser rätt fokuserad ut, och det kan jag lova att jag är. Det kanske inte syns att det är roligt, men det är det faktiskt också! En och annan bild med bara ponnyer slinker med också. Tack för en trevlig dag med väl presenterade ponnyer! Och tack till min duktiga sekreterare!
 
 
0 kommentarer