Vad tror de?

 
 
Tror de att jag gillar gödsel? Eller bara att jag är en utmärkt servicepersonal? Kanske att jag blir glad att de kommer in och bajsar lite när jag ändå är där, så får jag fixa fint direkt?
 
Tja, det kanske är så enkelt som att de är nyfikna och gillar att umgås. De tigger klapp och ställer sig mitt i vägen när jag mockar. Och så klart ska de smaka lite på grepen och på kärran. Fast hittills har de inte vält den...
 
Istället passade båda på att bajsa bredvid kärran, som på beställning. Jag får fundera på att träna med att bajsa i kärran nästa gång. Det hade väl varit en konst!
 
2 kommentarer
Inga-Lill

Det är ett tag sen du skrev detta men det var så roligt att läsa det, så jag var bara tvungen att tacka för att du delar med dig av din vardag. Förresten skulle jag vilja se hästarna när de bajsar i kärran.

Svar: Tack! Ännu så länge bajsar de inte i kärran, bara bredvid. Vi får träna ;-)
Stuteri Kry

IA

"Servicepersonal"..Jo ja tackar ja..Ett himla bra hotell det där. Passar på då liksom. Så det blir rent hus på en gång. Och grepen vet de nog allt hur den ska användas.

Svar: Man kan ju inte vara superseriös varje dag ;-) Fast mockar gör jag varje dag...
Stuteri Kry