Uppfylla en dröm

Unni har haft en dröm, åtminstone sedan sommarlovet. Och det har varit att få rida en terränghoppningsträning med Denver. Vi frågade runt på flera ställen, men det såg mörkt ut.
 
Men så dök det upp en träning med ordinarie tränaren Zara, och vi anmälde direkt. Vädret såg ut att bli kass, och vi var oroliga att det var för få intresserade. Men det blev träning med tre pigga tjejer och glada hästar och ponnyer, och vädret var lite blåsigt, men annars underbart höstväder.
 
Dessutom visade det sig att banan till stora delar gick i bokskog, väldigt lik den skog där jag i mina tonår tränade terränghoppning på ridskolans hästar och ponnyer utanför Skånes Fagerhult.
 
Så jag fick en fin promenad och tänkte på gamla minnen, och Unni och Denver fick en jätterolig lördag - det tror jag båda tyckte. Jag är så glad att vi kunde få uppfylla den drömmen! Bilderna får tala för sig själva.
 
 
 
 
 
 
 
0 kommentarer