Köpa bilder

Fast jag har en bra "riktig" kamera så köper jag gärna lite bilder när det finns fotograf på plats på event.
Dels kan de ta bilder på moment som jag inte har möjlighet att fotografera, som till exempel när Hangvar visades för lösvisning, och både Ella och jag var fullt upptagna med visningen.
Dels tar de förstås oftast ännu bättre bilder än vad jag kan. De är också duktigare på att redigera.
Så jag tycker att det känns bra att gynna dem, och jag gillar deras fina bilder.
Idag visar jag bilder som jag köpt av Magdalena Nordsäter och Pernilla Hägg, som båda var på Grevagården i höstas.
Bilderna från lösvisingen (även där vi leder Hangvar) är Magdalenas. Av henne köpte jag också bilden på SörFin, som jag ju haft här och inte kunde motstå bilden på. Resten av bilderna (även den svartvita) är Pernilla Häggs.
 
 
 
1 kommentar
Fia

Fina bilder!

Svar: Visst är de! Kul att ha.
stuterikry.blogg.se