Ute inne

 
Med stora fönster och högt i tak kommer man nästan sitta ute i naturen i mitt nya vardagsrum. Ljust och härligt är det!
 
Och nu är fototapeten med hästarna uppe. Den förstärker känslan av att vara ute inomhus. Fotot på Hassle och Brimi (och med Finja i bakgrunden) är taget bara drygt 100 meter från där bilden nu pryder väggen.
 
Jag är supernöjd och glad att jag vågade! När jag tog bild utifrån blev det nästan ännu mer magiskt, eftersom träden speglade sig så man knappt visste vad som var ute och vad som var inne (första bilden).
 
Tapetserat överallt är det nu, och jag är så nöjd med helheten i både målning och tapeter.
 
När de kom på plats kunde elektrikern sätta upp kontakter och vägguttag, och det ger en mer färdig känsla. Spottarna i taket kan dimras antingen manuellt eller med en app. Det kommer bli spännande att flytta in, på flera sätt!
 Igår passade det bra att ta med alla skåp och lådor till tvättstugan när jag ändå var i stan och fixade med hjulet till lastbilen. Effektiv resa att kunna kombinera så bra! Så snart finns nog nya framsteg att visa upp. 
 
 
 
Hema bygg Lövsta trähus Wilzéns
0 kommentarer