Men det kan du väl inte skriva?

"Men det kan du väl inte skriva?! Du kan inte berätta vad som är dåligt när du ska göra reklam..."
 
Ja, inte vet jag. Kan man berätta både bra och dåligt, eller ska det vara silad information? En sak vet jag säkert, och det är att jag inte kommer försöka dölja att det är ett reklaminlägg när sådana dyker upp i bloggen. Som idag då, alltså.
 
Det så kallade "samarbetet" består denna gång i att jag fått ett par trådlösa hörlurar från Sudio, @sudio . Igen. Det gjorde jag ju för ett tag sedan också: https://stuterikry.blogg.se/2021/january/testat-tradlosa-horlurar.html Då blev jag glatt överraskad. Jag använder dessa Sudio nio när jag rider digital träning, när jag pratar i telefon under stallarbete och lite då och då. De sitter bra och fungerar bra. Härligt att kunna träna digitalt utan störiga sladdar och med lurar som sitter bekvämt och stadigt.
 
Den här gången har jag testat Sudio tolv. Jag valde de rosa, för jag tyckte de var snygga. Instruktionerna var enkla, och de hoppade igång utan minsta krångel och anslöt direkt.
 
Jag velade lite mellan vilken storlek på silikonpropparna som var lagom, och kom fram till att de små blev bra. Proppade i dem, startade Spotify och gick ut för att fodra hästarna. Tog ett par bilder mot den klarblåa himlen och var så nöjd.
 
Jag hann inte lasta mer än en halv kärra ensilage innan den vänstra föll ur. Tur jag valt rosa - den var lätt att hitta bland fodret. Putta in den igen och lyssna vidare på Springsteen - på gott humör!  #shapingsound
 
Hästarna väntade ivrigt på sin kvällsmat och jag nynnade så glatt medan jag delade ut foder. Hoppsan! Igen! Nynna och le skulle man visst inte... Den vänstra försvann ner mot den geggiga marken... Men var låg den? Hur kunde den försvinna? Efter några minuter, sprillans ny. Hmmm...
 
Men oj då, den låg visst på armen i fodret som jag ännu höll ett fång av. Tur! Tryckte i den hårdare, råkade stänga musiken, men det var ju lätt fixat.
 
Sedan lät jag bli att nynna, le och prata, och då gick det bra. Men man vill ju le och sjunga med, så jag drog ner mössan över öronen, och då gick det jättebra! Jag blev klar i stallet, och båda lurarna följde med in. Jag bytte till nästa storlek av silikonproppar. Borde nog gjort det direkt. För det blev skillnad, verkligen.
 
 
Kanske inte så att jag känner mig redo att galoppera runt på ridbanan med dem - blir så stor yta att leta på. Men ändå bättre än vittnesmålet från dottern, som säger att hon inte vågar gå ut med de lurar som hon har. Och då har jag ju de andra, niorna, som jag trivs så bra med.
 
De här blir bra som komplement, inte minst som jag är lite bra på att förlägga saker...
 
Om du också vill testa någon av Sudios produkter så får ni just nu 15 % rabatt på allt på deras sida om du anger rabattkoden sudiokry. Rabatten gäller till 18 april. På Sudio tolv är priset redan nedsatt från 1099 till 799, och med rabattkoden blir priset 679 kr. Det är 3 års garanti och fria returer.
 
Och det är klart, så här skriver väl ingen riktig influencer. Men jag tror på öppenhet och ärlighet, och tänker att det funkar väl så här med.
 
0 kommentarer