NR 1000!!

 Detta är inlägg nummer 1000 i bloggen! Tack alla som läser, gillar och kommenterar! Det är ni som håller inspirationen uppe. Och så är det väldigt roligt när man får kommentaren från en människa man inte träffat förut "Jag läser din blogg!" Ja, det är förstås härligt att de jag känner också läser. Att blogga så här har gett mig en hel del positivt redan. Allra gladast blir jag när jag skriver något som gör positiv skillnad för någon annan. Ibland händer det att jag får sådan återkoppling, och det gör min dag. 
 
Så jag hänger i ett tag till. Ett inlägg om dagen har det varit hittills, och det är ambitionen. Så länge inspiration och ork finns kvar. Just nu känns det lite svårt att hinna och klara det, men jag prövar ett tag till. Kanske kan det bli 1000 till - vi får se. En dag i taget.
 
 
1 kommentar
Cecilia Gladefield

Grattis :D
Är alltid kul att titta in här då inläggen alltid är välskrivna och intressanta. Bilderna är det inget fel på heller ;)

Svar: Tack!
Helena