Visst tränar vi!

Jag fick glada tillrop när jag skrev om träning senast. Och visst blir man glad av att träna!
Verkligen tur att Inger kunde komma till oss i tisdags, både för att då kan både Ella och jag få träna, och för att annars hade vi nog inte fått till det med allt stök med föl och hagar.
Men vi fick båda en bra träning. Hangvar går bara bättre och bättre, och det är så härligt att se!
Aska och jag har en bit till den nivån, men vi har roligt och gillar det - det är kanske allra viktigast.
Ella var snäll och tog bilder på oss - en massa den här gången. Nyttigt att se ur det ser ut precis efter att man ridit och minns känslan.
Inte alltid man tycker det känns som det ser ut, så det är bra komplement. 
Att ha glädjen att få träna för duktiga och trevliga Inger är jag tacksam för varenda gång!
 Snart är det sommaruppehåll. Men det finns mycket att träna vidare på själv också. 
 
 
 
 
0 kommentarer